18.11.2020
Tid:09:00 - 10:00
Sted:Webinar
Pris:Gratis / 790 kr
Deltakere:10 (8 ledig)
Coronavirus-pandemien har tvunget forbrukerne til å omfavne nye vaner og endre forbruksvanene. I dette fartsfylte, innsiktsfylte webinaret vil Vicki Loomes, Head of Premium Content hos TrendWatching, fremheve viktige forbrukertrender som er blitt fremskyndet av pandemien. Hun vil diskutere fremtredende oppførsel og hvordan merkevarer og markedsførere kan navigere i den nye normalen. Med eksempler på beste praksis fra hele verden, vil du føle deg inspirert og klar til å gjøre utfordringer til muligheter.
Viktig informasjon: Foredraget vil være på engelsk. Link til webinaret vil bli sendt ut på mail til alle påmeldte i forkant.
PROGRAM:
09:00: WEBINARET STARTER. Det vil være mulig å stille spørsmål underveis.
09:45: SPØRSMÅL? Vicki Loomes besvarer de viktigste spørsmålene som har kommet inn.
10:00: TAKK FOR I DAG!
IN ENGLISH: The coronavirus pandemic has forced consumers to embrace new habits and shift consumption habits. In this fast-paced, insight-packed webinar, Vicki Loomes, Head of Premium Content at TrendWatching, will highlight key consumer trends that have been accelerated by the pandemic, discuss emerging behaviors and how brands and marketers can navigate the new normal. Featuring best-practice examples from around the world, you’ll leave feeling inspired and ready to turn the challenges into opportunities. The webinar will be in English. Link to the webinar will be sent out by mail in advance to all participants. The webinar starts at 9am, and ends at 10am. It will be possible to ask questions along the way.