Frokostmøte

Presentasjon av funnene i CMO Survey

Hva gjør markessjefene som lykkes?

Sted:
TBA
Dato:
28
.
May
Tid:
Kl.
8:00
-
10:00
Pris:
0 / 500,-

I 2024 er det en økning av CMOs som er optimistiske med tanke på nasjonal økonomi i 2024 sammenlignet med 2023. Spesielt svenske CMOs er betydelig mer optimistiske enn i fjor. Bruk av AI har økt mye – fra 48% i 2023 til hele 82% i 2024. Nesten 9 av 10 tror at AI vil få betydning for tekstproduksjon. Bedrifter som lykkes har en tydelig identitet og profil som er førende for alt kommunikasjonsarbeid, og investerer mer i markedsføring når bedriften opplever nedgang.

Dette er bare noen av hovedfunnene fra The Nordic CMO Survey 2024. På frokostmøtet vil Synlighet presentere funnene og markedssjefenes prioriteringer.

Påmelding

Flere arrangementer

Alle arrangement