Kurs i betalt annonsering på Facebook for bedrifter

På dette kurset lærer du hvordan du kan nå kundene dine på Facebook ved hjelp av betalt annonsering. Vi gjennomgår viktige elementer som du som markedsfører bør vite om. Vi ser nærmere på annonseplattformen, annonseformater, avanserte målrettingsmetoder og nyttige verktøy.

Innhold:

  • Facebook som markedsføringskanal
  • Publikumsverktøy / analyse av målgrupper
  • Gjennomgang av avanserte målrettingsmetoder
  • Hvordan sette opp en kampanjer steg for steg?
  • Tips og gode råd på veien
     

Krav til deltakere:
Det er en fordel å ha kjennskap til markedsføring og merkevarebygging generelt. Du trenger ikke å ha med PC for å delta på kurset. 


Kursform:
En blanding av foredrag og plenumsdiskusjon.

 

NB! Kurset har begrenset med plasser.

 

Kursleder:
Lise Fimreite Simensen, CEO i Digital Heads AS, har jobbet med digitale kanaler i ti år. Lise har sin bakgrunn fra Google og Opera Software. Hun har bistått noen av landets største merkevarer med digital strategi, kampanjer og analyser.


Se profil på LinkedIn: https://no.linkedin.com/in/fimreite
Les om Digital Heads på digitalheads.no


Pris for medlemmer: 1250 kr (inkl. lunsj)
Pris for ikke-medlemmer: 1750 kr (inkl. lunsj)
Sted: Clarion Hotel Energy
Dato: 21. mars 2018
Klokkeslett: 10:00-15:00

Deltakerliste

Firmasorter i synkende rekkefølge Navn Stilling
DataTrykk as Tonje Idland Grafisk designer
MX-Sport Norge Geir Petter Røssland Markedssjef
MX-Sport Norge Pål Austnes-Underhaug Markedskoordinator