Dato:

21.04.2022

Tid:

08:00 - 10:00

Sted:

BI - Campus Stavanger, Byfjordparken 17, 4007 Stavanger

Pris:

0 / 300

Deltakere:

100 (2 ledig)

Hvem er det egentlig du snakker til? Er de langt unna kjøpsøyeblikket? Når lurer de på hva? Og hvordan kan du være sikker på at det du sier treffer riktig? Å kjenne til kundereisen gir deg innsikten du trenger for å levere mer treffsikker markedsføring. 🗺️📍

Men, hvordan brukes egentlig verktøyet bak buzzordet «kundereisen»? Det vet Nadine Ramsberg, tjenestedesigner i Webstep og en Norges topp 50 kvinner i teknologi i 2021. Bli med på frokostmøte og et lavterskel lynkurs i kundereisekartlegging.

I dette frokostmøtet lærer du:

  • Hva er egentlig en kundereise?
  • Hvorfor er kundereisen et viktig verktøy?
  • Hvordan kommer du i gang?

Det faglige starter kl. 08.30. Før den tid er det mingling, kaffe og lett frokost. Foredraget varer i omtrent en time, etterfulgt av en halvtime til spørsmål.

Kort om Nadine Ramsberg

  • Jobber som konsulent i Webstep Stavanger og har syv års erfaring med design av produkter og tjenester
  • For tiden utleid til Easee med oppdrag om å etablere tjenestedesign som designdisiplin
  • En av Norges topp 50 kvinner i tech i 2021 og på fjorårets vinnerteam i DOGAs innovasjonskonkurranse Gnist
  • Leder den månedlige fagsamlingen Designfrokost
  • Har gjesteforelest i design på UiS

Vis deltakere

  • Registrering til denne hendelsen er stengt

Tidligere arrangementer

Hold deg oppdatert!

Hold deg oppdatert ved å registrere deg på vårt nyhetsbrev. Det vil være nyttig. Vi lover.