Ny teknologi som gjør det mulig å samle og analysere store datamengder i realtid, skaper en renessanse for markedsføringsmodeller som tidligere ble oppfattet som kompliserte og svært ressurskrevende.
Ved å forstå hvordan samtidige digitale aktiviteter i ulike kanaler påvirker hverandre, sammen med kontekstuell data som f.eks. rentenivå, nyhetsbildet, værsituasjon, politiske hendelser med mer, vil man i fremtiden være i stand til å forutse avkastning på markedsaktiviteter før de i det hele tatt settes i gang.
I dette frokostmøte vil vi se på hvor langt teknologien har kommet, og hvordan den skaper verdi for selskaper i dag. Hvilke steg som ligger foran oss, og ikke minst hvordan selskaper kan forberede seg på å ta i bruk disse mulighetene.
Kristian Nordtømme har gjennom hele sin karriere arbeidet i skjæringspunktet mellom teknologi og markedsføring. Han har tidligere vært med på å etablere og lede internasjonale teknologiselskaper med utspring fra Norge, alle med det felles målet om å hjelpe organisasjoner med å skape økt vekst og salg basert på innsikt og forståelse.