Dato:

24.03.2022

Tid:

08:00 - 09:45

Sted:

BI Stavanger

Pris:

0 / 300

2023, året hvor cookien skal avlives, GDPR står i høysetet og Analytics er ut – eller? 🍪

Det er ikke uvanlig at betalte kanaler står for over 40 % eller mer av salg og leads på en nettside. Da kan det fort bli problematisk hvis vi ikke lenger får bruke funksjoner som remarketing og informasjonskapsler.

Hva betyr alle disse endringene i praksis og hva kan du konkret gjøre for å få mest mulig effekt ut av markedsføringen i fremtiden?

«Dette er et tema jeg mener det er kritisk for de som jobber med annonsering å vite mer om» – Vegard Garder fra Rocket

I denne frokostmøtet vil Vegard dra oss gjennom noen av dagens og morgendagens store utfordringer når det gjelder riktig og god digital synlighet og tilstedeværelse. Han vil også se på hvordan vi kan bruke data lovlig, riktig og effektivt.

Vis deltakere

  • Registrering til denne hendelsen er stengt
speaker-image

Vegard Rohde Garder

Vegard R. Garder er partner og leder for annonsering i Rocket. Han er en engasjert og tonegivende person i markedsføringsbransjen, og  deler ofte sine tanker om hvordan du kan få bedre markedsføringsresultater ved å kombinere data og teknologi. Han har holdt foredrag i de største markedsføringsforeningene i Norge, vært jurymedlem i Performance Konferansen, deltatt på podcast og sammen med kunder vunnet flere priser innenfor markedsføring.

Tidligere arrangementer

Hold deg oppdatert!

Hold deg oppdatert ved å registrere deg på vårt nyhetsbrev. Det vil være nyttig. Vi lover.