Dato:

24.02.2022

Tid:

08:00 - 10:00

Sted:

BI - Campus Stavanger, Byfjordparken 17, 4007 Stavanger

Pris:

0 / 300

På kun tre år har Easee gått fra definisjonen start-up til en internasjonal merkevare. Gjennom uhøytidelig employer branding, sterk visuell profil og en «fandenivoldsk ureddhet», har de vist at det går an å være sær, ærlig og edgy – med en ydmyk undertone. 

Så, hvordan har reisen vært? Og hvordan funker det egentlig å styre merkevaren etter magefølelsen? Dette får du vite mer om i Frokostmøte med kommunikasjonssjef i Easee, Cecilie Våge.

I dette frokostmøte får du vite mer om:

  • Åpen kommunikasjon
  • Employer branding
  • Visuell profil
  • «Magefølelsesbasert» merkevarekommunikasjon

Det faglige starter kl. 08.30, før den tid er det mingling, kaffe og lett frokost. Det blir én time foredrag og 15 min i etterkant til spørsmål.

Informasjon om parkering

Magefølelse foran fornuft
Easee har gjennom åpen kommunikasjon, som byr på mennesker, teknologi og bærekraft, blitt en av de mest ettertraktede merkevarene i Norden. Gjennom uhøytidelig employer branding, sterk visuell profil og en «fandenivoldsk ureddhet», har vi vist at det går an å være sær, ærlig og edgy – med en ydmyk undertone. Tall og statistikk er lagt til sides, og byttet ut med en «magefølelsebasert» merkevarekommuniksjon, med backup fra blant andre TRY og Moxey på laget. Corporate culture go home!

Ambisjoner
Easee har på kort tid gått fra tre til over 300 ansatte, og har like mange sysselsatt i produksjon som de er ansatte selv. De har i dag kontorer i Storbritannia, Nederland og Tyskland – og tar snart både Frankrike og Spania med hornene. Easee utvikler og produserer alle produkter i Skandinavia, og eksporterer til totalt 17 europeiske land. Ambisjonen er å bli et av de største green-tech selskapene i Europa innen 3-7 år, og et av de største i verden i løpet av de neste 10 årene.

Easee ABC
Easee ble stiftet i januar 2018 av tre norske gründere som hadde en klar idé om hvordan de ville lage verdens smarteste elbillader. Selskapets visjon er å forme fremtidens strømnett og fremtidens bedriftskultur. Et strømnett som vi alle skal hente energi fra, og en bedriftskultur som vi ønsker skal være et ledende og godt eksempel for  andre.

Vis deltakere

  • Registrering til denne hendelsen er stengt

Tidligere arrangementer

Hold deg oppdatert!

Hold deg oppdatert ved å registrere deg på vårt nyhetsbrev. Det vil være nyttig. Vi lover.