Dato:

14.03.2023

Tid:

08:00 - 10:00

Sted:

BI - Campus Stavanger, Byfjordparken 17, 4007 Stavanger

Pris:

0,- / 300,-

Deltakere:

70 (49 ledig)

Å være i utfordrerposisjon som bedrift er alt annet enn lett

David mot Goliat. Kurt Nilsen mot Kelly Clarkson i World Idol. De herlige islendingenes frammarsj under fotball-EM i 2016. Blant alle heltefortellingene som er blitt fortalt siden tidenes morgen, er det ingen som slår historiene om utfordrere og underdogs.

Men å være i utfordrerposisjon som bedrift er alt annet enn lett. Det er ikke én stor og mektig motstander som skal overvinnes. En må kjempe på flere fronter om kundenes gunst – og prøve åta igjen forspranget til sine bedre etablerte konkurrenter med mindre penger og færre ressurser.

Med denne paneldebatten inviterer Markedsføringsforeningen i Stavanger til refleksjon og inspirasjon om hvordan en kan lykkes som utfordrer i dagens marked.

Panelet vi har fått med består av:

Hvem bør delta?

Både markedsføringsstudenter, digitale markedsførere, markedskoordinatorer, markedssjefer, CMO-er, kreative byråer – selv om du jobber i bedrifter som er å betrakte som markedsledere er det mye å lære av bedrifter med utfordrermentalitet. 

Vis deltakere

Ikke medlem? Du kan bli medlem her.

Legge til deltaker

Tidligere arrangementer

Hold deg oppdatert!

Hold deg oppdatert ved å registrere deg på vårt nyhetsbrev. Det vil være nyttig. Vi lover.