Dato:

04.04.2019

Tid:

08:00 - 10:00

Sted:

Clarion Hotel Energy, Ishockeyveien 2, Stavanger

Pris:

Gratis / 450 kr

Slik lykkes du med content marketing
Det har aldri vært enklere å lage innhold og publisere det, samtidig har det aldri vært vanskeligere å trenge igjennom støyen. Hvilke historier er det som bryter lydmuren? Hvordan kan du få mest mulig ut av innholdet ditt? Og hvorfor holder det ikke å bare poste i én kanal? Geelmuyden Kiese har utviklet en arbeidsmetodikk for innholdsmarkedsføring for å sikre mest mulig effekt. Denne måten å jobbe på har ført til internasjonal oppmerksomhet (GK gikk til topps i VM i content marketing i 2017 og 2018). På dette frokostmøtet deler vi erfaring fra noen av vinnercasene, samt går igjennom arbeidsmetodikken.

Innhold:
Velkommen med introduksjon til samfunns- og verdikommunikasjon 
Hva content marketing er og ikke er
Arbeidsmetodikk: GKi7 
Caser til å lære av 
Spørsmål og svar

  • Registrering til denne hendelsen er stengt

Marit Høvik Hartmann, Partner og seniorrådgiver
Marit har mer enn 20 års erfaring som rådgiver og leder i norske reklamebyråer, og hun har ledet store tverrfaglige prosjekter innen olje & gass, telecom, finans, FMCG, reiseliv og offentlige aktører. I Geelmuyden Kiese har hun blant annet ansvar for NSB, både innenfor content marketing og PR.

Hans Geelmuyden, Ledende seniorpartner
Fra 1989 har Hans Geelmuyden bistått som rådgiver i store skandinaviske makt- og endringsprosesser både i offentlig og privat sektor, og han er mye brukt som foreleser innen strategisk kommunikasjon. Hans Geelmuyden hadde sin første jobb ved IBM-hovedkontoret i New York. Senere var han redaktør i forretningsbladet Farmand og sjefredaktør i Morgenbladet før han startet Geelmuyden Kiese sammen med Jo Kiese i 1989. Hans Geelmuyden er utdannet siviløkonom fra Norges Handelshøyskole i 1979, og sjef og styreleder i Geelmuyden Kiese Gruppen.

Tidligere arrangementer

Hold deg oppdatert!

Hold deg oppdatert ved å registrere deg på vårt nyhetsbrev. Det vil være nyttig. Vi lover.