Dato:

04.05.2023

Tid:

13:30 - 17:00

Sted:

Fomo Works

Pris:

3490 / 3990

Deltakere:

130 (73 ledig)

Velkommen til Markedsføringsdagen 2023 – dagen for alle dere som jobber med kommunikasjon, salg og markedsføring!

Vi samles i de kule lokalene på FOMO torsdag 4.mai for å bli inspirert, få faglig påfyll, trimme lattermusklene, treffe bransjekollegaer og nyte god mat og drikke sammen.

Det vil være faglig program fra kl. 13.50-17.00 (registreringen åpner kl. 13.30). I billettprisen får du også med to bonger og noe digg mat. Vi avslutter kvelden i Playa del FOMO hvor det blir musikk og god stemning. 

I fjor ble arrangementet utsolgt, så ønsker du å bli med på årets happening – meld deg på i dag!


Årets program

13:50 – Velkommen
v/Kristina Renberg, styreleder i MFFS og konferansier Veronica Simone Fjeld.

14.00 – AI til folket – vi må se forbi det åpenbare
Eirik Normann Hansen – futurist
Vi opplever nå en eksponensiell revolusjon og kunstig intelligens har blitt allemannseie. Men hva er det egentlig og hva må vi som markedsførere forstå og vite. Eirik vil på en inspirerende, engasjerende og tankevekkende måte snakke om hvor vi er nå og hvor vi skal. AI til folket – vi må se forbi det åpenbare.

14:45 – Slik utnytter du kraften i sosiale medier
Frida Marie Grande – SoMe rådgiver
Hvordan skiller vi oss ut fra støyet i sosiale medier og hva skal til for at folk skal bry seg om akkurat din merkevare? Noen lykkes og skaper store bølger av engasjement, mens flertallet sliter med å nå utenfor sin egen boble. Etter foredraget med Frida vil du være noen skritt nærmere å skape dine egne store bølger.

15:25 – Pause

15:35 – Hvordan befeste posisjonen som Norges største matfaglige publikumsfestival?
Maren Skjelde – daglig leder, Gladmat
Gladmat ble arrangert første gang for 25 år siden. Festivalen har vært en publikumssuksess fra første dag. Hvordan jobber vi for å klare å holde på den posisjonen? Hvilke grep tar vi for å fornye oss og hva skal til for å skape engasjement hos samarbeidspartnere og publikum ut over de fire dagene Gladmatfestivalen arrangeres?

16:05 – Merkevarebygging Den kreative kraften av intuisjon
Kristine Grude Nesvik – markedssjef, Upheads
De siste 10 årene har markedsføring i stor grad handlet om data. Datadrevne beslutninger for å få større markedsbudsjett og kjappe resultater. Men tallene kan bare fortelle oss det vi allerede vet. Dataen kommer ikke i seg selv til å hjelpe deg med å bygge sterke merkevarer eller din neste gode idé – det trenger man kreativitet til!

16:25 – Leken kommunikasjon
Veronica Simone Fjeld – komiker
Foredraget tar for seg kommunikasjon som hovedtema. Et tema som er altomfattende og med oss i hverdagen på hjemmebane, blant venner og ansatte, kunder, leverandører og ledere på jobb. Et foredrag som garantert vil inspirere den enkelte til å ta i bruk kommunikasjon på en litt annerledes måte, på jobb og privat.

17:15 – Avslutning

17:30 – Matservering
Soi 21, Fomo

18:30 – AFTERPARTY
Musikk og god stemning på Playa del FOMO

 

Markedsføringsdagen 2023 arrangeres i samarbeid med Schibsted og Kai Hansen Trykkeri

Vis deltakere

  • Registrering til denne hendelsen er stengt

Tidligere arrangementer

Hold deg oppdatert!

Hold deg oppdatert ved å registrere deg på vårt nyhetsbrev. Det vil være nyttig. Vi lover.