Dato:

21.03.2018

Tid:

10:00 - 15:00

Sted:

Clarion Hotel Energy

Pris:

1250 kr (inkl. lunsj) / 1750 kr (inkl. lunsj)

Innhold:

  • Facebook som markedsføringskanal
  • Publikumsverktøy / analyse av målgrupper
  • Gjennomgang av avanserte målrettingsmetoder
  • Hvordan sette opp en kampanjer steg for steg?
  • Tips og gode råd på veien

Krav til deltakere:
Det er en fordel å ha kjennskap til markedsføring og merkevarebygging generelt. Du trenger ikke å ha med PC for å delta på kurset. 


Kursform:
En blanding av foredrag og plenumsdiskusjon.

NB! Kurset har begrenset med plasser. Kurset er nå fulltegnet!

  • Registrering til denne hendelsen er stengt

Lise Fimreite Simensen

Lise Fimreite Simensen er CEO i Digital Heads AS, og har jobbet med digitale kanaler i ti år. Lise har sin bakgrunn fra Google og Opera Software. Hun har bistått noen av landets største merkevarer med digital strategi, kampanjer og analyser.

Tidligere arrangementer

Hold deg oppdatert!

Hold deg oppdatert ved å registrere deg på vårt nyhetsbrev. Det vil være nyttig. Vi lover.