Dato:

16.11.2022

Tid:

08:00 - 10:00

Sted:

BI - Campus Stavanger, Byfjordparken 17, 4007 Stavanger

Pris:

0 / 300

Deltakere:

300 (227 ledig)

Vi har gleden av å invitere deg til en spennende paneldebatt, hvor vi skal finne ut hvordan markedsførere kan kommunisere mer effektivt med CEO og styret.

De fleste markedsførere vil si seg enige i at ledelsen ikke har nok respekt og forståelse for fagfeltet. Misnøyen innad i markedsføringsverdenen har denne høsten blitt grobunn for en heftig debatt i bransjemagasiner, og utblåsninger på sosiale medier.

Men en sak har alltid to sider. For utenfor markedsavdelingene sitter CEOs og styre som opplever at markedsførerne bruker betydelige summer år etter år på vage målsetninger om synlighet og merkevarebygging. Når resultater etterspørres, kan det aldri vises til noe konkret.

Til tross for disse motsetningene er det ingen som kan bestride det faktum at god markedsføring og sterke merkevarer har utrolig mye å si for lønnsomhet og vekst. Men selv den beste fagkunnskapen hjelper null og niks om en ikke klarer å formidle kunnskapen på en måte som andre kan forstå.

Med denne paneldebatten ønsker Markedsføringsforeningen i Stavanger å slå et slag for effektiv kommunikasjon mellom markedsførere, CEOs og styre. For å hjelpe markedsførere med å ta en titt utenfor «markedsførings-boksen» og se mer helhetlig på bedriften har vi fått med tre dyktige personer, med solid erfaring fra næringslivet som styreledere, styremedlem og administrerende direktører:

• Sigurd Grayston Skjørestad, selskapsutvikler, styreleder og styremedlem
• Torhill Gysland Falnes. Managing Director og styreleder
• Birgitte F. Sunde, CEO og styreleder

Sammen vil de reflektere og gi deltakende markedsførere viktige utenfraperspektiv på hvordan de kan tenke litt utenfor «markedsførings-boksen» og se mer helhetlig på bedriften, slik at de kan få bedre forståelse for hvordan en kommuniserer markedsføringens verdi mer effektivt ovenfor CEO og styre.

Hvem bør delta?
Både markedsføringsstudenter, digitale markedsførere, markedskoordinatorer, markedssjefer, CMO-er, kreative byråer – denne debatten er viktig og relevant for alle som driver med markedsføring.

Vis deltakere

  • Registrering til denne hendelsen er stengt

Tidligere arrangementer

Hold deg oppdatert!

Hold deg oppdatert ved å registrere deg på vårt nyhetsbrev. Det vil være nyttig. Vi lover.