Dato:

25.01.2023

Tid:

09:00 - 10:30

Sted:

Webinar

Pris:

0,- / 300,-

Få med deg trendene du som markedsfører bør ha kunnskap om i året som kommer!

I samarbeid med Markedsforeningen i Oslo skal vi kickstarte et nytt markedsføringsår med å gi deg de aller viktigste forbrukertrendene for det kommende året. Vi streamer foredraget til Vicky Loomes, fra TrendWatching live fra scenen på Klingenberg kino.

Nytt av året vil være at vi får besøk av et spennende panel som vil sette forbrukertrendene inn i norsk kontekst, slik at trendene blir enklere å «oversette» til lokaltilpasset kommunikasjon.

Sammen skal vi forutse fremtiden for både det globale og lokale markedet. Vi skal dykke inn i forbrukerens vaner og forventninger og gi deg innsikten du trenger for å øke forspranget i 2023. Målet med frokostmøtet er at du skal føle deg litt tryggere på hvilke tiltak du kan gjøre for å møte dine kunders behov og forventninger det kommende året.

Årets panel:
Anders Grimstad – Lead for foresight og nye brukergrensesnitt
Ellen Hovind Myhre – Trend- og samfunnsanalytiker
Lars Erling Olsen – Professor i markedsføring og Dean Executive.

Vis deltakere

  • Registrering til denne hendelsen er stengt
speaker-image

Victoria Loomes

Victoria Loomes er leder for trender hos TrendWatching og har levert over 140 forbrukertrend-keynotes, webinarer, workshops og trendsafari i mer enn 30 byer over hele verden, både personlig og virtuelt.

Tidligere arrangementer

Hold deg oppdatert!

Hold deg oppdatert ved å registrere deg på vårt nyhetsbrev. Det vil være nyttig. Vi lover.