12.11.2019
Tid:08:00 - 09:30
Sted:Clarion Hotel Energy
Pris:Gratis / 450 kr
Palmesus har blitt Norges største og mest lønnsomme festival og har vært en eventyrreise helt siden den spede begynnelsen i 2009 som venners-venner fest på Bystranda i Kristiansand.
Markedssjef Ketil Børstein Stensrud tar oss med på innsiden og forteller om suksesshistorien. Hvordan er det mulig å selge ut 60.000 billetter ett år i forveien uten at en eneste artist er lansert? Hvordan ble Palmesus kåret til Årets Markedsfører og Årets Sponsorobjekt i Norge? Store nasjonale selskaper som Telia, Norsk Tipping, Gjensidige, så vel som internasjonale aktører som Clarins, Pepsi Max og Red Bull har alle Palmesus som sin største eventaktivitet – hvordan kan det ha seg?
Velkommen til en reise som handler om merkevarebygging, konseptutvikling og en besettelse i perfeksjon og detaljstyring.