14.11.2017
Tid:08:00 - 09:30
Sted:Clarion Hotel Energy
Pris:Gratis / 450
Med en liten avdeling bestående av totalt 4,5 årsverk i Norge og Sverige har de vist en bemerkelsesverdig gjennomføringsevne. Markedsføringstiltakene består i alt fra kataloger, til målrettet og personifiserte nyhetsbrev, SMS og aktiviteter i sosiale medier m.m. Gjennom salg- og lojalitetsbyggende aktivitet har de opparbeidet en kundeklubb med hele 900 000 medlemmer.
Kitch’n ble kåret til Årets Markedsfører 2016 og i juryens begynnelse heter det:
”Vinneren er ekstremt målrettet og fokusert. De er en liten organisasjon som har gått sin egen vei, har differensiert seg og har en bemerkelsesverdig gjennomføringsevne. De har utnyttet sin teft og tatt den på alvor. De har beholdt troen på egen strategi, og kan vise til imponerende resultater.”
Kaffe og frokost serveres.
Vell møtt!
Les mer om Kitch’n:
Stavanger Aftenblad: “Eventyrlig vekst for kjede bak kjøkkenprodukter”