04.04.2019
Tid:08:00 - 10:00
Sted:Clarion Hotel Energy, Ishockeyveien 2, Stavanger
Pris:Gratis / 450 kr
Slik lykkes du med content marketing
Det har aldri vært enklere å lage innhold og publisere det, samtidig har det aldri vært vanskeligere å trenge igjennom støyen. Hvilke historier er det som bryter lydmuren? Hvordan kan du få mest mulig ut av innholdet ditt? Og hvorfor holder det ikke å bare poste i én kanal? Geelmuyden Kiese har utviklet en arbeidsmetodikk for innholdsmarkedsføring for å sikre mest mulig effekt. Denne måten å jobbe på har ført til internasjonal oppmerksomhet (GK gikk til topps i VM i content marketing i 2017 og 2018). På dette frokostmøtet deler vi erfaring fra noen av vinnercasene, samt går igjennom arbeidsmetodikken.
Innhold:
Velkommen med introduksjon til samfunns- og verdikommunikasjon
Hva content marketing er og ikke er
Arbeidsmetodikk: GKi7
Caser til å lære av
Spørsmål og svar