Dato:

14.04.2023

Tid:

11:00 - 13:00

Sted:

Rosenkildenhuset

Pris:

400 / 1200

Deltakere:

50 (20 ledig)

Bedrifter taper mye på å ikke involvere markedsførere i det strategiske arbeidet!

Markedsføring er en viktig brikke i verdiskapingen til de aller fleste bedrifter, men til tross for dette blir ikke markedsførere involvert når viktige beslutninger om bedriftens fremtid tas. Hvordan skal du som markedsfører komme i posisjon i din bedrift?

40 prosent av markedssjefer i større bedrifter er ikke en del av ledergruppen og i mindre bedrifter er tallet enda lavere. Manglende markeds- og kundeorientering har lenge vært en utfordring for norske bedrifter. Når andelen markedsførere i ledergrupper er synkende vil dette problemet med all sannsynlighet bli større i tiden som kommer. I samarbeid med Næringsforeningen i Stavanger ønsker vi å se nærmere på dette.

Sigurd Grayston Skjørestad vil i dette møtet vil dele sine erfaringer og kunnskap om hva du som markedsfører må gjøre for å komme i posisjon til å kunne påvirke bedriftens markeds- og kundeorientering. Vi diskuterer også hvordan markedsførere kan bidra til bedre lønnsomhet.

 

Vis deltakere

  • Registrering til denne hendelsen er stengt
speaker-image

Sigurd Grayston Skjørestad

Sigurd Grayston Skjørestad rådgir bedrifter innen strategi og forretningsutvikling. Han har en MBA fra Norges Handelshøyskole og har bred erfaring som rådgiver, leder og styreleder. Sigurd har bakgrunn fra ledelsen i SpareBank 1 SR-Bank og Danske Bank, og fra 2010 til 2013 jobbet han som leder og strategikonsulent i Deloitte for nasjonale og internasjonale selskaper. Han bruker en stor del av sin tid på styrearbeid og har styrelederroller i bedrifter som Nordic Steel, Soolo, NSE Industrier, Jansson & Larsen Regnskap AS og Weld Intergity.

 

Tidligere arrangementer

Hold deg oppdatert!

Hold deg oppdatert ved å registrere deg på vårt nyhetsbrev. Det vil være nyttig. Vi lover.