26.04.2018
Tid:08:30 - 15:00
Sted:Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger.
Pris:1900 kr / 2900 kr
Program for dagen
08:30 Registrering og kaffe
09:00 Velkommen til Markedsføringsdagen
v/Morten Reigstad, styreleder i MFFS og konferansiér Morten William Knudsen, Høyskolelektor BI, Institutt for Markedsføring.
09:15 | 6 tips om webanalyse (Årets foredragsholder ANFO 2016)
Magnus Strømnes Bøe, leder RED Performance – en del av RED, som er mestvinnende innen INMA Performance Awards.
Magnus er en av norges fremste eksperter på SEO, SEM og Webanalyse og ble kåret til årets foredragsholder av ANFO i 2016.
Last ned foredraget her!
10:00 | Den nye formen for merkevarebygging: Fra storytelling til storydoing
Monna Nordhagen, Strategy Director, Scandinavian Design Group
Monna er serie-gründer, ekspert på merkevarebygging og har jobbet som strategisk rådgiver for noen av norges sterkeste merkevarer. I 2017 ga hun ut boken Raketter og Rebeller.
Last ned foredraget her!
10:45 PAUSE
11:00 | EFFEKT: 10 grunnleggende regler for å lage reklame som virker
Linn Johnson og Anders Erikson, begge jobber som Planner i Kitchen reklamebyrå
Linn og Anders er medforfattere av boken EFFEKT som ble utgitt i 2017. Gjennom en rekke studier og cases gir de oss 10 grunnleggende regler for å lage reklame som virker.
Last ned foredraget her!
12:00 | Lunsj på Firelake Grill (Atlantic Hotel)
13:00 I STAND UP med Karsten Blomvik, Comedybox Norway
13:15 | Merkevarer behandler meg som en «one night stand»
Lise Dragland, Something Good AS
Alt for mange merkevarer har et stykke å gå når det gjelder å skape gjensidig kjærlighet.Det behøver ikke vanke blomsterbuketter hver fredag, men å legge ned litt tid for å bli bedre kjent, en personlig hilsen eller noe i den duren, har vel aldri skadet noen?
Last ned foredraget her!
14:10 | Markedsføring med epost etter GDPR
Nina Furu, Partner i Webgruppen
Nina har jobbet med digitale medier og kommunikasjon siden Internett kom til Norge. Hun vil snakke om den nye personvernlovgivningen som trer i kraft 25. mai 2018 og hvordan GDPR kommer til å påvirke oss som driver med epostmarkedsføring.
Last ned foredraget her!