Dato:

05.05.2022

Tid:

13:40 - 19:00

Sted:

FOMO WORKS

Pris:

2000 / 2000

🎈 Endelig er vi snart der. Markedsføringsdagen, det gledes!

Dagen ledes av komiker Pernille Haaland, som har vært skuespiller på West End, lånt stemmen sin til BBC og gjør helst standup ni ganger i uken.  

På scenen får vi besøk av Jan Zahl som skal fortelle oss hvordan analsex  egentlig henger sammen kulturjournalistikk (neida, joda). Årets Markedsfører 2019, Sandnes Sparebank, skal dele sin reise som Den Gule Banken. Trond Sandø fra TRY Reklame skal fortelle oss om det som må være en av de kuleste merkevarene der ute; IKEA og deres kampanje Trash Collection 2021. Schibsted serverer et knippe tips og triks for å lykkes med content, med både lokale og nasjonale kundecaser. Vi får besøk av Leo Ajkic, en innovativ, fryktløs og engasjert mediepersonlighet, blant annet kjent for serien Uro på NRK. 

Sist, men ikke minst, så topper vi det hele med en aldri så liten (les: stor) afterparty hos vinnerne av Årets Markedsfører 2021, Easee

 
Er du klar? Bare sjekk ut programmet da!

✍🏼 13.40: Registering 
🥳  14.00: Velkommen til Markedsføringsdagen 
💰 14.15: Kundereisen i Den Gule Banken 
/ Lene Nordahl, Direktør for kundeopplevelse, Den Gule Banken  
♻️ 14.35: IKEA Trash Collection 2021  
/ Trond Sandø, Account Director, TRY reklamebyrå  
👀 14:55: Et skråblikk på oppvekst og rus Leo Ajkic

☕️ 15.35: Tid for en kaffe eller to 

🦾 15.50: The Easee Way; Åpen og ærlig kommunikasjon
/ Cecilie Våge, Head of Communications, Easee 
 📝 16.05: Syv konkrete tips for å lykkes med content 
/ Olav Rege Olsen og Magnus Kirkaas Gjertsen,
Schibsted
⌨️ 16.25: Liker du best analsex? / Jan Zahl
👋🏽 16.55: Avslutning  
🍔 17.15: Mat, drikke og mingle

🎉 19.00: Afterparty hos Easee (nabobygget, der altså)  

 

Kort om foredragsholderne! 

Pernille Håland - Konferansier

Pernille Haaland har vært skuespiller på West End, gjort sketsjer for BBC3, lånt stemmen sin til Netflix og gjør helst standup ni ganger i uken. Etter ti år i London, er Stavanger-jenta tilbake i byen. Pandemien tok Haaland fra den britiske standup-scenen, til digitale og lokale show hjemme i Norge. I høst debuterte hun som komiker på Latter Live (NRK).

Lene Nordahl - Kundereisen i Den Gule Banken

Sandnes Sparebank, Den Gule Banken, har vært igjennom en stor endringsreise de siste årene og har jobbet målrettet med å forbedre kundeopplevelsen i banken. Hver eneste situasjon hvor kunden samhandler med oss i banken, er en liten kundereise, forteller Lene Nordahl, Direktør for Kundeopplevelse. Og det er alle disse kontaktpunktene som i sum bidrar til kundeopplevelsen. På Markedsføringsdagen vil Nordahl vil fortelle om hvordan banken har jobbet systematisk for å øke kundetilfredsheten i Den Gule banken.

Ikea Trash Collection 2021

TRY Reklamebyrå - IKEA Trash Collection 2021

Innen 2030 skal IKEA bidra til et lavutslippssamfunn ved å bli 100% sirkulære og klimapositive. Det betyr å ta ansvar for avfall som kunne vært unngått. Et stort steg mot null avfall, er å sørge for at færre møbler blir kastet. Hvert år kastes det tre millioner møbler bare i Norge – og mange av dem er fra Ikea. Samtidig er vi verdensmestere i panting og returnerer 9 av 10 flasker. Ikea ønsker å hjelpe kundene å kaste mindre og gi møblene ett nytt liv. To nye tjenester - det at Ikea nå kjøper tilbake møbler du ikke trenger lenger, og det at du kan bestille reservedeler gratis på nett var utgangspunktet for kampanjen. Velkommen 2030.

                    Leo Ajkic - Et skråblikk på oppvekst og rus

Fra Bergen med rungende røst og klar tale. Leo Ajkic har siden 2007 vært en nyskapende, uredd og engasjert mediepersonlighet. Med et brennende samfunnsengasjement og utradisjonell tilnærming til de store og små spørsmålene i livet har Leo flyttet og utfordret grenser. Siden 2010 har han ledet og bidratt til en rekke radio-og-tv-produksjoner. 

Easee - The Easee Way; Åpen og ærlig kommunikasjon

It's all about timing! Easee gir oss et innblikk i hvordan de, i samarbeid med TRY, tok eierskap til høstens strømdebatt gjennom deres live API kampanje, som viste strømprisen direkte fra Norpool. I tillegg vil de lette på sløret for hva som kommer, som er langt mer enn bare elbillading. Per i dag er smartladeren deres "bread and butter", mens fremtiden byr på et økosystem av løsninger som skal bidra til å forme strømnettet og måten vi tenker på energiforbruk. Og ikke minst, hva som kan være løsningen for en mer sømløs og mer bærekraftig verden.

Schibsted - Syv konkrete tips for å lykkes med content

Innholdsmarkedsføring er i vinden som aldri før. I Schibsted har vi produsert og distribuert innhold til det norske folk i seks år og har gjort oss opp noen tanker for hva som gir maksimal effekt for annonsører. Vi vil servere en knippe tips og triks for å lykkes med content - og særlig vektlegger vi hva som fenger folk i Stavanger. Og vi krydrer det hele med noen nasjonale og lokale kundecaser. Presenteres av prosjektleder Olav Rege Olsen og innholdsprodusent Magnus Kirkaas Gjertsen i Schibsted. 

Jan Zahl - Liker du best analsex? 

Hva har analsex med kulturjournalistikk å gjøre? Litt for mye, dessverre, ifølge Aftenbladets kulturjournalist Jan Zahl. Han er bekymret for kulturjournalistikkens fremtid når lesingen flytter seg fra papir til mobil. Zahl er kulturjournalist og kommentator i Stavanger Aftenblad. Han har tidligere gitt ut en rekke sakprosabøker og romaner og er utdannet statsviter. Han er også aktuell som programleder i den svært populære podcasten «Aftenbla-bla” fra Stavanger Aftenblad.  

Vis deltakere

  • Registrering til denne hendelsen er stengt

Tidligere arrangementer

Hold deg oppdatert!

Hold deg oppdatert ved å registrere deg på vårt nyhetsbrev. Det vil være nyttig. Vi lover.