Dato:

13.06.2024

Tid:

17:00 - 23:00

Sted:

Martinique, Nytorget 14, 4013 Stavanger, 2. etg.

Pris:

Gratis /

Deltakere:

40 (15 ledig)

Markedsføringsforeningen og kommunikasjonsforeningen har gleden av å invitere til en felles sommerpils, med en faglig vri!

Kommunikasjon + markedsføring = <3

To disipliner som går hånd i hånd, og gjerne er to sider av samme sak. Kommunikasjon og markedsføring er nært beslektet, og vi vil gjerne utforske dette skjæringspunktet nærmere sammen.

Sammen med kommunikasjonsforeningen har vi gleden av å invitere til en felles sommerpils, med en faglig vri! Håndtering og bruk av sosiale medier er kjernen av det digitale arbeidet vårt – og appen TikTok har etablert seg som den den mest tidsriktige plattformen. Men hvordan bruker man den på våre felt?

Stavanger Aftenblad har en aktiv bedriftskonto, med betydelige seertall. De kommer og forteller oss om hemmeligheten bak seerengasjementet og vi har også med oss Trine Fløtre-Gansmoe fra Poynt som deler 10 ting du bør tenke på hvis du skal bruke TikTok som markedsføringskanal. Hun snakker også om vanlige feil og smarte tips og triks for økt synlighet på kanalen.

Vi fortsetter deretter kvelden med mingling. Begrenset antall plasser, så meld deg på i dag!

Vis deltakere

  • Registrering til denne hendelsen er stengt

Tidligere arrangementer

Hold deg oppdatert!

Hold deg oppdatert ved å registrere deg på vårt nyhetsbrev. Det vil være nyttig. Vi lover.