Dato:

31.10.2024

Tid:

08:00 - 09:45

Sted:

Vingtor Arbeidsbar, Stavanger

Pris:

0 / 500

Deltakere:

81 (0 ledig)

AI har blitt en naturlig del av hverdagen for mange, også for oss som jobber med markedsføring. Nye verktøy lanseres stadig, og det finnes uhyre med muligheter for hva man kan bruke kunstig intelligens til.

MEN – hva er egentlig lov når vi snakker om bruk av AI i markedsføring? 🧐👩🏻‍⚖️

Hvilke forhåndsregler bør tas før man implementerer AI-verktøy i egen arbeidshverdag? Hvordan begrense risikoen for å krenke andres rettigheter med AI-generert materiale? Kan du skylde på AI-verktøyet hvis det genereres villedende og ulovlig markedsføring?

Selv om flere av oss kan sette navn på x antall AI-verktøy som finnes der ute, er det nok ikke like mange av oss som kjenner til hva som er lov eller ikke når det gjelder bruk av AI i markedsføring. 

Mikkel Lassen Ellingsen og Linn Cathrine Jøsendal fra forretningsadvokatfirmaet CMS Kluge kommer til oss 31. oktober for å fortelle om nettopp dette.

Frokostmøte «Bruk av AI i markedsføring – hva er lov?» er det første av tre frokostmøter MFFS skal ha sammen med CMS Kluge. De to resterende vil ha ulike temaer innen markedsrett, og finne sted i 2025.

Dørene åpner kl. 08:00 med mingling, kaffe og frokost, og foredraget starter kl. 08:30.

Velkommen til et nyttig frokostmøte der du garantert vil lære noe nytt! 💡

Vis deltakere

  • Registrering til denne hendelsen er stengt

Tidligere arrangementer

Hold deg oppdatert!

Hold deg oppdatert ved å registrere deg på vårt nyhetsbrev. Det vil være nyttig. Vi lover.