Dato:

25.02.2021

Tid:

19:00 - 21:00

Sted:

Teams

Pris:

0 / 300

Jærbryggeriet RYGR Brygghus og Markedsføringsforeningen i Stavanger inviterer til virtuell faglig og sosial kveld, med en liten ølsmaking på toppen!

I 1975 vedtok Stortinget forbud mot all alkoholreklame. Siden har forbudet blitt skjerpet i flere omganger og loven skaper stadig debatt. Hvordan markedsføre seg i en bransje som er innbefattet av reklameforbud? Hvordan etablere et godt konsept og kommersialisering? Og hvordan skal man markere seg i en så ekstremt dyktig ølregion som Rogaland? Dette og mer får vi svar på i dette webinaret!

Om RYGER Brygghus:  RYGR Brygghus holder til i Kverneland Næringspark og ble startet i 2018. I dag er bryggeriet blant de største håndverksbryggeriene i Norge og selger sine produkter over hele landet. Bedriften har triplet sitt salgvolum hvert de tre årene de har eksistert i markedet, og høstet gode omtaler i riksdekkende medier for sine øl. Foredragsholder og daglig leder Sune Aabø Parker har en bachelor i Markedskommunikasjon og er tidligere styremedlem i MFFS. Han ledet også bryggeriet Lervig i deres startfase. Han har også lang fartstid innen markedsføring som bl.a. markedsjef i Næringsforeningen og reklamebransjen i Stavanger.

Link til webinar blir sendt ut i forkant av møtet. Til den digitale ølsmakingen har vi laget et forslag til handleliste. Kjøp inn de ølene du føler for! 

Handleliste: JÆDR Am Pale Ale 4,7% (REMA 1000, Gulating) SKJALG Guava IPA 4,7% (REMA 1000, Gulating) SULKE Hazy IPA 4,7% (REMA 1000, Gulating) SURE-MØYFRID Plomme og Blåbær Surøl 6,5% (de fleste Vinmonopol) SURE- EIRA Mango & Aronia Surøl 6,5% % (de fleste Vinmonopol) HUGIN Bourbon Barrel Aged Stout 15% (de fleste Vinmonopol)

Vis deltakere

  • Registrering til denne hendelsen er stengt

Tidligere arrangementer

Hold deg oppdatert!

Hold deg oppdatert ved å registrere deg på vårt nyhetsbrev. Det vil være nyttig. Vi lover.